09
יול

סיפור מקרה: אותנטי

עודד אברהם – בעלים של רשת "אותנטי" ממכר תבלינים ומוצרי מזון יבש.

*הלקוח הוא רשת קמעונאות המעניקה זכיונות להקמת חנות לממכר תבלינים ומוצרי מזון יבש.
*בשנה האחרונה, בעקבות קמפיינים תדמיתיים בפייסבוק בשיתוף עם המרכז לזכיינות, נפתחו לרשת עוד כ10 סניפים, ועוד הרבה סניפים בדרך להיפתח בשנה האחרונה

עודד אברהם: "לפני כשנה התחלתי את עבודתי עם אור לניהול דף הפייסבוק של רשת אותנטי. אור הפגין כישורים שיווקים ויצירתיות,
הוא בעל יכולת הבנה ולמידה מהירה של הענף בו אני מתמחה, והתאמה של תכנים רלוונטיים. שירות אדיב אישי ומקצועי"