בואו נדבר תכלס!

למה אנחנו מפרסמים בפייסבוק?? למה אנחנו משקיעים כל כך הרבה זמן וכסף?

למה אנחנו משלמים לסוכנות לשיווק בפייסבוק או שאנחנו עושים את זה בעצמנו, מבזבזים שעות על גבי שעות, מאות ואפילו אלפי שקלים בחודש, על פרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם?

בשביל הלייקים? בשביל שיבואו אלינו אנשים ברחוב ויגידו לנו "אה זה את/ה מהפייסבוק!"??

בשביל הכסף!! ואיפה הכסף נמצא! הכסף נמצא בלידים!

מהי הדרך ליצירת לידים בפייסבוק? בעיקר פרסום ממומן

הבעיה היא שקשה מאוד לייצר לידים בפייסבוק עם תקציב שיווק נמוך – ככה לפחות מספרים לנו כל האנשים שיש להם סוכנות לשיווק דיגיטלי ורוצים למכור לנו פרסום בפייסבוק

הם יגידו לנו – "בתחום שלך צריך לשים לפחות 1500-2000 ₪ בחודש על פרסום ממומן בפייסבוק כדי להביא לידים איכותיים" –

איזה סכום מטורף! וזה עוד לפני הכסף שמשלמים לסוכנות על הריטיינר (שכר עבודה)

האם זו המציאות? האם כדי לייצר לידים בפייסבוק אנחנו חייבים להשקיע סכומי עתק כל חודש!

התשובה היא כמובן… לא!

מסתבר שיש דרך לגייס לידים בפייסבוק גם בעבודה עם תקציבי שיווק נמוכים כל חודש – והמומחים של דרימרקט הסכימו בטוב ליבם ונדיבותם לשתף אתכם בדרך הזו 😊

אנחנו נציג לכם 4 דרכים מרכזיות ליצירת לידים דרך הפייסבוק גם בעבודה עם תקציב נמוך.

 

1)      חשיפה גדולה – דרך קידום סרטונים עם מלל שמניע לפעולה

רוצים לידים?? תהיו ויראלים!

תשקיעו בסרטונים – תתחילו לצלם את עצמכם באופן תדיר יותר. אתם לא צריכים הפקה! פשוט תהיו איך שאתם – ליצירת לידים איכותיים לא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים בהפקת ווידאו.

מה שטוב בסרטונים בפייסבוק זה שהם מקבלים חשיפה אורגנית גבוהה, ואם מקדמים אותם אז החשיפה אפילו מכופלת פי כמה!

אז במקום לייצר פוסטים עם תמונות וגרפיקות, תעלו פוסט עם סרטון של המוצר או השירות שאתם מקדמים, גם אם הוא לא איכותי, אבל תשקיעו במלל חד וחזק שמושך את מי שצופה בסרטון להניע לפעולה – ליצור קשר או להשאיר פרטים.

את אותם פוסטים תקדמו, בעיקר דרך קמפיינים לקידום פוסטים – ואז מה שיקרה שהסרטונים יקבלו חשיפה גבוהה ויגיעו להרבה מאוד אנשים, גם במחיר של 1.5 אגורות לחשיפה, אז אם תשקיעו 200 ₪ בקידום פוסט עם סרטון הוא יוכל להגיע ליותר מ12,000 אנשים (!!!)

במידה והפוסט שלכם כתוב כמו שצריך, ועשיתם טירגוט נכון של קהל היעד, אז בוודאי אחוז מסוים מאותם אנשים גם יגיב לפוסט ויפנה אליכם

זוהי הדרך ליצירת לידים דרך שימוש בסרטונים בפוסטים

2)      100 ₪ ביום יעשו יותר מ25 ₪ בשבוע.

אם התקציב שלכם נמוך ויש לכם רק כמה מאות בודדים של שקלים לפרסום בפייסבוק בחודש, תקשיבו טוב טוב לחלק הזה.

כוח הקנייה שלכם בתור מפרסמים הוא המפתח להצלחה!

זוכרים איך נראה הפיד שלנו בפייסבוק בתקופת הבחירות?

כל המודעות הממומנות שאנחנו רגילים לראות מתחלפות במודעות פוליטיות שמקדמות מפלגה כזו או אחרת,

למה? כי כל מפלגה משקיעה עשרות אלפי שקלים ביום כדי להציף את הפייסבוק במודעות!

בסופו של דבר – מנוע הפרסום בפייסבוק דומה מאוד למכירה פומבית. המפרסם שמציע את הסכום הגבוה ביותר הוא זה שכנראה יקבל את זמן המסך וחשיפה גבוהה יותר

אז מה אתם יכולים לעשות בנידון? במקום לפזר את הכמה מאות שקלים שלכם בחודש, ככה שכל יום כוח הקנייה שלכם ליצירת לידים יהיה אפסי, מקדו את הפרסום הממומן שלכם בחודש על פני שבוע בודד, או כמה ימים.

אז מה שיקרה זה שכוח הקנייה היומי שלכם יהיה חזק יותר, ורוב הסיכויים שב3-4 ימים של פרסום אתם תקבלו יותר לידים מאשר אם הייתם משקיעים 15 ₪ ביום למשך כחודש.

3)      רימרקטינג – לאנשים שמכירים אתכם כבר

הכלי הזה מתאים לאנשים קצת יותר מקצועיים.

אם יש לכם פיקסל (קוד מעקב) מותקן ומוטמע באתר, אם יצרתם קהלי יעד של אנשים שצפו בסרטונים שלכם או אנשים שנכנסו וקראו פוסטים בעמוד שלכם

אתם יכולים להרים קמפיינים של "רימרקטינג" (פרסום מחדש) לכל אותם קהלים

קמפיינים ליצירת לידים שמטורגטים לקהלים קטנים כאלה יהיו אפקטיביים יותר מ2 סיבות

האחת – מדובר באנשים שכבר נחשפו לעסק שלכם ואולי גם לשירות שלכם, ולכן אתם "צרובים" להם יותר בתודעה, מכאן הסיכוי שהם יחליטו לתת לכם נסיון ולהשאיר פרטים יהיה גבוה יותר וככה תגיעו למצב שיצרתם לידים של אנשים שכבר נחשפו אליכם.

השנייה – מדובר לרוב בכמות נמוכה של קהל יעד – אולי כמה מאות או אלפים בודדים, ולכן מספיק סכומי השקעה קטנים כדי למצות את גודל הקהל הזה ולהגיע לכמה שיותר.

4)      יצירת לידים באורגני

אז מה עושים אם אתם לא רוצים או לא יכולים בכלל להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?

האם יש דרך לייצר כמות פניות וחשיפה גבוהה גם מבלי להוציא שקל?

זה אפשרי! ב2 מילים: "פרסום אורגני"

ב4 מילים: "פרסום אורגני והגרלות שיתופים"

כן כן חברים, אין במה להתבייש. זה לא "מוזיל" את העסק שלכם, זה פשוט דרך לייצר חשיפה גבוהה בהשקעה נמוכה.

התחילו כל פוסט במשפט "פוסט! הגרלה! שתפו ואולי תזכו!"

ואז כתבו איזושהי הצעה מעניינת ופרס מעניין שיוגרל בין המשתפים

ומכאן ה"אלגוריתם" של פייסבוק יתחיל לעבוד ויציג את הפוסט לכמה שיותר אנשים

ככל שהחשיפה תהיה גבוהה יותר, כך יגדל הסיכויים שבין הפרזיטים שמשתפים את הפוסט שלכם יהיו גם כאלו שיתעניינו בשירות שלכם

 

אנו מקווים מאוד שהמאמר הזה עזר לכם,

ואם אתם רוצים לייצר בעצמכם לידים

אנחנו רוצים להזמין אתכם לרכוש

באמת את הכלים הפרקטיים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בפייסבוק?

הירשמו לסדנה הבאה של המדריך לג'ונגל הדיגיטלי! לפרטים נוספים כנסו ללינק.

https://lp.vp4.me/gnwn

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *