בעידן וויזואלי, רוב העסקים חושבים שכדי שפוסט בפייסבוק יהיה מוצלח, צריך להשקיע בוויז'ואל – זאת אומרת בתמונה, גרפיקה או סרטון מושקע.

זה נכון – אבל זה לא מספיק! אסור לנו להזניח בפרסום את המילה הכתובה – המלל שמצטרף לתמונה, גרפיקה או הסרטון שאנחנו משתמשים לפרסם.

זה מקבל תוקף גם לעסקים בתחום הקוסמטיקה, ביגוד ומזון – תחום שבו התמונה חשובה מאוד ותופסת את העין – וגם לעסקים אחרים שעבורם הפרסום באינסטגרם יותר עובד.

מהי כוחה של המילה? אמחיש לכם זאת באמצעות מטאפורה

בואו ניקח רכב יוקרתי – למשל אלפה רומאו (לשים תמונה של אלפא רומיאו)

תראו איזה רכב מדהים! אחד מהדגמים הכי יפים בעולם. המבנה המושלם, הסימטריה המדויקת בין חלקי הרכב, מבנה הפנסים, הטאסות.

כל מי שיצפה ברכב הזה יתפעם מיופיו ויתלהב. יספר לחברים אחרים שלו שיבואו לראות גם את הרכב המדהים הזה שעומד מולם.

אבל מה זה יעזור אם הרכב לא נוסע??

אותו רכב יפה צריך מנוע חזק שיוכל לכוון ולמקד את כל מי שנמצא בו לעבר היעד.

אותו דבר נכון גם בכתיבת פוסט בפייסבוק

הרכב היפה הוא בעצם התמונה, או הגרפיקה, או הסרטון שאתם משתמשים בו. חשוב להשקיע בו, אבל אנחנו צריכים את המלל, המנוע, שיוביל את מי שצופה בפוסט לעבר המטרה! שיניע אותו לפעולה!

מלל שיווקי וחזק יכוון את כל מי שצופה בפוסט לעבר המטרה של מי שכתב אותו – בין אם זה להיכנס לאתר, להזמין תור, לקנות מוצר, להרשם לסדנה הקרובה וכדומה.

אז אחרי שהבנו שהמלל חשוב מאוד בפוסט בפייסבוק, אנחנו צריכים להבין איך כותבים פוסט טוב

מה זה פוסט טוב? פוסט שמשאיר את תשומת הלב של קהל היעד שלנו בקריאה שלו, פוסט שמניע אותו לפעולה כלשהי, אבל קודם כל – פוסט שכתוב בצורה מסודרת.

מהם כללי המפתח לכתיבה מסודרת של פוסט בפייסבוק?

הצלחה בפרסום בפייסבוק היא עבודה קשה! צריך לתכנן את הפרסום נכון, צריך להבין מי קהל היעד שלי, צריך לכתוב תוכן איכותי שמניע לפעולה וצריך לדעת איך להשתמש בכסף שאתם משקיעים בפרסום ממומן – אחרת הוא יישרף לכם! בדיוק כאן אנחנו בדרימרקט נכנסים לתמונה. תנו למקצוענים של דרימרקט ללוות את העסק שלכם בהצלחה בג'ונגל הדיגיטלי ולייצר לכם ערוצי שיווק חזקים – דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם! לפרטים כנסו https://dreamarket.co.il/

עכשיו תענו בכנות – נכון שהחל מהשורה השלישית כבר איבדתם את הריכוז? התבלבלתם ושכתם איפה אתם נמצאים?

זה כי תשומת הלב שלנו "השתעממה" – היא לא קיבלה מספיק גירויים שיגרמו לה להישאר כאן, אז היא התחילה לטייל

עכשיו קראו את הפוסט הבא:

פרסום בפייסבוק זה הדבר הכי חשוב להצלחה של העסק שלכם! אם תפרסמו טוב בפייסבוק תוכלו להביא מלא לקוחות לעסק ולהקפיץ את המכירות בעסק שלכם לאוויר. הפייסבוק היא הפלטפורמה שכולם נמצאים בה, במיוחד הלקוחות שלכם! אבל אל תתנו למראה להטעות אתכם.. זה נראה מאוד קל ומפתה אבל הצלחה בפרסום בפייסבוק היא עבודה קשה!

צריך לתכנן את הפרסום שלי נכון צריך להבין מי קהל היעד שלי צריך לכתוב תוכן איכותי שמניע לפעולה וצריך לדעת איך להשתמש בכסף שאתם משקיעים בפרסום ממומן – אחרת הוא יישרף לכם! בדיוק כאן אנחנו בדרימרקט נכנסים לתמונה. תנו למקצוענים של דרימרקט ללוות את העסק שלכם  

בהצלחה בג'ונגל הדיגיטלי ולייצר לכם ערוצי שיווק

חזקים – דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם!

לפרטים כנסו https://dreamarket.co.il/

נכון שהייתם מרוכזים יותר??

זה כי העין היתה צריכה לקפוץ יותר פעמים בין השורות וכך "לעבוד" ולהשאיר את תשומת הלב יותר על התוכן.

גם אם הפוסט בפייסבוק נראה "ארוך" יותר ככה, הוא עדיין יהיה הרבה יותר אטרקטיבי לקריאה

  • שימוש בסימני פיסוק

זוכרים שיש דבר כזה סימני פיסוק! אז השתמשו בהם! סימני הפיסוק עוזרים לנו למקד

את תשומת הלב של הקורא, דרך ההבנה של ה"סדר" של התוכן בפוסט.

רוצים דוגמא? קראו את הפוסט הבא:

הפייסבוק היא הפלטפורמה שכולם נמצאים בה

במיוחד הלקוחות שלכם אבל אל תתנו למראה להטעות אתכם זה נראה

מאוד קל ומפתה אבל הצלחה בפרסום בפייסבוק היא עבודה קשה צריך לתכנן את

הפרסום שלי נכון צריך להבין מי קהל היעד שלי צריך לכתוב תוכן איכותי

שמניע לפעולה וצריך לדעת איך להשתמש בכסף שאתם משקיעים בפרסום ממומן אחרת הוא יישרף לכם

נכון שקצת התבלבלתם בזמן הקריאה של הפוסט?

אפשר להבין, כי היו חסרים סימני פיסוק! אני לא מורה ללשון, אבל יש חשיבות לדברים הללו

  • שימוש באימוג'ים

אימוג'ים זו הדבר הבא! הדרך שלנו להביע את עצמנו בעולם השיווק הדיגיטלי.

למה אימוג'ים הם כ"כ חזקים? כי הם מושכים את תשומת הלב של הקורא! גם אם הפוסט משעמם ובנאלי,

השימושי באימוג'ים בפוסט בפייסבוק יעזור לעין יותר "להתעניין" בתוכן ולהמשיך לקרוא.

באילו אימוג'ים כדאי להשתמש?

בכל האימוג'ים שמתאימים לעסק שלכם. זכרו שהיום בכל מקלדת של סמארטפון יש אפשרות להוסיף אימוג'ים, ואם אתם לא מוצאים, חפשו בגוגל "אימוג'ים" ותוכלו להנות ממגוון מאגרי אימוג'ים בהם תוכלו להשתמש בפוסט שלכם.

  • המנעו מטעויות כתיב

כן אני יודע, אני שוב נשמע כמו מורה ללשון

אבל זה מאוד חשוב!

לא משנה מאיזו תרבות אנחנו מגיעים, ברגע שאנחנו קוראים משפט עם טעויות כתיב, אנחנו אוטומטי חושבים לעצמנו "מי הטיפש/עילג/בור שכתב את הדבר הזה", זה ממש "מוריד" לנו מלהתעניין או להשתכנע, לא משנה עד כמה המוצר או השירות דרושים לנו או מתאימים לנו.

איך אפשר לדעת אם אתם כותבים ללא טעויות? עברו פעמיים על הפוסט לפני שאתם מפרסמים ושימו לב שהכל כתוב כמו שצריך. אם אתם לא בטוחים, העזרו במילון דיגיטלי. זה פשוט מאוד.

אז אחרי שהבנו איך כותבים פוסט בצורה מוסדרת

כנסו למאמר הבא ותלמדו על איך כותבים תוכן שמוכר!

רוצים כלים יותר פרקטיים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בפייסבוק?

הירשמו לסדנה הבאה של המדריך לג'ונגל הדיגיטלי! לפרטים נוספים כנסו ללינק.

https://lp.vp4.me/gnwn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *