איש חכם אמר פעם – שכדי להצליח לא צריך להמציא את הגלגל. 

כל מה שצריך לעשות זה לראות איזה גלגל עובד הכי טוב, להדביק לו את הטסה עם הלוגו שלכם ולהתחיל לנסוע 😊

אנחנו בדרימרקט בכל הקשור לפרסום בפייסבוק דוגלים באותנטיות,

ומשנה לשנה הפופולריות של פייסבוק כפלטפורמה לפרסום גדלה

ומשנה לשנה גם המורכבות של הרשת החברתית הגדולה בעולם גדלה

היום, כל בעל עסק עם עמוד עסקי יכול לכתוב פוסט בפייסבוק ללא טעויות כתיב ועם תמונה או
גרפיקה מעוצבים שנלווים

אבל איך אפשר לדעת איזה פוסט באמת יכול לעבוד לי ולהביא לי תוצאות?

כאן המומחים של דרימרקט אספו עבורכם את הכלים החינמיים שיעזרו לכם לקבל נתונים בלייב
אחרי העמודים העסקיים של המתחרים שלכם ולעזור לכם להבין מה עובד הכי טוב עבור שיווק בפייסבוק
כדי לגרום לכם להצליח בפרסום בפייסבוק.

במאמר הזה אנו נתמקד בכלי "דפים לצפייה"

אם הגדרתם את העמוד העסקי שלכם תחת הקטגוריה העסקית המתאימה לו (למשל – שירותים
משפטיים) וגם כתובת העסק שלו,

אתם תוכלו דרך לוח הבקרה של העמוד העסקי שלכם להבין איפה המתחרים שלכם עומדים ביחס
אליכם, גם מבחינת לייקים לעמוד וגם לצורך מעקב אחרי הפעילות.

כך תוכלו אחת לשבוע להכנס לעמודים של המתחרים, לראות אילו פוסטים הם פרסמו ואיך
הפוסטים שלהם עבדו מבחינה שיווקית. ככה תקבלו השראה על מהו הפוסט פייסבוק המתאים
כדי לשווק את העסק שלכם בהצלחה

כדי להכנס ל"דפים לצפייה" – דרך העמוד העסקי שלכם, כנסו ללשונית "נתוני
שימוש" שנמצאת בראש העמוד שאתם מנהלים

עכשיו רדו לתחתית הדף, ושם תחת החלון "5 הפוסטים האחרונים שלך" יופיע חלון בשם
"דפים לצפייה"

 

שימו לב שהמערכת תציג לנו באופן אוטומטי רשימה של עמודים עסקיים שהם דומים כמה שיותר
לתחום העסקי של העסק שלנו, למשל בעמוד עסקי של לקוח שלנו, משרד עו"ד, נוספו
רשימות של עמודים עסקיים של משרדי עו"ד שפועלים באזור שלו.

בסימון על לחצן ה + שמופיע ליד אחד מעמודי המתחרים של העסק שלנו, ייפתח חלון שבו תוצג לנו
רשימה של עמודים עסקיים של מתחרים, נוכל לבחור עד 5 עמודים להשוואה, אז שימו לב
שאתם בוחרים בעלי עסק שאתם יודעים שבאמת נכון לכם "להשוות" אותם אליכם,
או לחלופין קולגות שהם מהווים השראה עבורכם.


בחרו ב5 עמודים להשוואה ואז על "סיום"

עכשיו הטבלה בתחתית העמוד "נתוני שימוש" תיראה כך.


טבלה של 6 עמודים עסקיים של עסקים בתחום, ביניהם העמוד העסקי שלכם

בה תוכלו לראות איך המתחרים שלכם "מתנהגים" מבחינה שיווקית ומה עובד טוב
יותר וטוב פחות.

ככה תלמדו איזה פוסט פייסבוק אתם צריכים להכין כדי לקבל חשיפה כמה שיותר גדולה.

אנו מקווים מאוד שהמאמר הזה עזר לכם

ואם הבנתם
שפייסבוק היא המקום שמתאים לכם לפרסם,

אנחנו
רוצים להזמין אתכם לרכוש

באמת את
הכלים הפרקטיים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בפייסבוק?

הירשמו
לסדנה הבאה של המדריך לג'ונגל הדיגיטלי! לפרטים נוספים כנסו ללינק.

https://lp.vp4.me/gnwn