פרסום בפייסבוק זה המקום נכון לפרסם בו במאה ה-21

הפלטפורמה צוברת פופולריות משנה לשנה ויותר ויותר אנשים

גולשים בה ויותר ויותר עסקים מפרסמים בה

אבל האם היא מתאימה לכולם – כמה שיקולים מרכזיים

  • מה אתם? B2B או B2C?
  • האם אתם משווקים מוצרים או שירותים?
  • מיהו קהל היעד שלכם?

 

פרסום ברשת החברתית פייסבוק – האם זה בכלל מתאים לי??

פייסבוק היא ה-מקום לפרסם בו במאה ה21!

מבין כל הרשתות החברתיות בישראל יש כ6 מיליון אנשים שגולשים בפייסבוק באופן יומיומי – כשעתיים וחצי ביום!

כולם נמצאים שם, ובשנים האחרונות כולם גם מפרסמים שם!

אם יש לכם פרופיל בפייסבוק, כנראה שנתקלתם בעבר כבר במודעות, בטח במודעות של מתחרים שלכם,

ויכול להיות שאתם משתוקקים להתחיל להצטרף לעדר ולפרסם בפייסבוק כמו כולם ולהנות מההצלחה.

אבל האם פרסום בפייסבוק באמת מתאים לכם??

יכול להיות שכן, יכול להיות שלא. בכתבה הזו אנחנו נציג לכם מהם השיקולים המרכזיים שאתם צריכים

לקחת בחשבון לפני שאתם בכלל מחליטים אם לפרסם בפייסבוק או לא.

 

האם אתם B2B או B2C ?

 

האם המוצר/שירות שלכם פונה לבעלי עסקים אחרים? למנכ"לים של חברות? בעלים של חנויות? קוסמטיקאיות? אם כן, אז אולי הפרסום בפייסבוק יכול לעבוד, אבל בעיקר אם תשתמשו בקידום ממומן

ספציפי או פרסום אורגני בקבוצות מסוימות

הפרסום במקרים האלו צריך להיות יותר יצירתי, אבל הוא יכול לעבוד.

האם אתם משווקים מוצרים או שירותים?

אם אתם משווקים מוצרים, פייסבוק ואינסטגרם הם הפלטפורמות המתאימות עבורכם

אם אתם משווקים שירותים, אז שירותים בתחום הלייפסטייל וייעוץ פיננסי יכולים להתאים,

אבל שירותים גבוהים יותר כגון ייעוצי מס לחברות הפלטפורמה של פייסבוק פחות מתאימה

בכל מה שקשור לפרסום של שירותים גבוהים יותר, שווה לכם ללכת על פלטפורמת הלינקדין, שם מסתובב קהל יעד שהסיכוי שהוא יצטרך בשירות שלכם גבוה יותר

 

מיהו קהל היעד שלכם?

 

הבנה מעמיקה של קהל היעד שלכם חשובה לפרסום שלכם וזה עוד בכלל לפני שבחרתם בפלטפורמה המתאימה לפרסום!

אם אתם ממוקדים מספיק ויודעים מיהו קהל היעד שלכם, אז תוכלו לשאול שאלות ממוקדות יותר כגון "איפה קהל היעד שלי גולש?"

מכאן הדרך למציאת הפלטפורמה המתאימה לפרסום היא קלה

אם קהל היעד שלכם הוא נערות צעירות – כנראה שהאינסטגרם היא פלטפורמה יותר מתאימה לפרסום

אם קהל היעד  שלכם הוא מנהלי משאבי אנוש – כנראה שהלינקדין תהיה פלטפורמה מתאימה יותר לפרסום.

לכל קהל היעד יש את הפלטפורמה שלו. הבנתם מי קהל היעד – הבנתם מהי הפלטפורמה! 

אנו מקווים מאוד שהמאמר הזה עזר לכם,

ואם הבנתם שפייסבוק היא המקום שמתאים לכם לפרסם,

אנחנו רוצים להזמין אתכם לרכוש

באמת את הכלים הפרקטיים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בפייסבוק?

הירשמו לסדנה הבאה של המדריך לג'ונגל הדיגיטלי! לפרטים נוספים כנסו ללינק.

https://lp.vp4.me/gnwn

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.